sâmbătă, 13 februarie 2010

Cu privire la comentariile postate de Anonim

Buna ziua, ma bucura interesul pe care l-ati acordat acestui articol.Ideea este ca momentan am probleme grave de sanatate in familie cu mama, motiv pentru care nu am mai postat de ceva vreme articole.Am sa verific cele sesizate de dvs, si sper ca in cursul saptamanii sa va pot raspunde solicitarilor dvs.Doresc sa va precizez ca articolul pe care l-am postat a fost indelung investigat, in sensul ca nu am preluat doar o informatie, a fost verificata, si daca a-ti fi citit nu doar printre randuri a-ti fi sesizat ca a avut un istoric substantial.Pe langa argumentele juridice depuse de mine in articol am pastrat fara sa dau publice anumite informatii in sensul unor raspunsuri oficiale ale A.N.P.H.
Am sa va rog sa mai aveti putina rabdare, cred ca in 2-3 zile am sa va pot lamurii suficient de indestulator.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stimate domnule Theodor,
Va multumesc pentru raspunsul acordat comentariului meu din 12 februarie a.c., referitor la articolul dvs. cu privire la efectele OUG 109/2009.
Astept lamuririle pe care dvs. v-ati angajat sa le prezentati, in raspunsul din data de 13.02.
Cu stima,